Кафедра «Вагони та вагонне господарство»

kelrih.jpg  
Іщенко Вадим Миколайович 
В.о. Завідувач кафедри,
кандидат технічних наук, професор кафедри
 

На кафедрі «Вагони та вагонне господарство» навчальний процес підготовки бакалаврів, магістрантів зi спеціальності «Залізничний транспорт» спеціалізації «Вагони та вагонне господарство» забезпечують 20 осіб професорсько-викладацького складу, в тому числі 3 доктори наук, професори, 8 доцентів, кандидатів технічних наук, 6 старших викладачів, , 3 особи навчально-допоміжного персоналу. Для роботи на кафедрі постійно залучаються також висококваліфіковані провідні спеціалісти залізничного транспорту i академічних інститутів. Зростання наукової кваліфікації кадрового складу забезпечується наявністю на кафедрі докторантів, аспірантів i шукачів вчених ступенів.

 

 

 

 

 

 

Кафедра має спеціалізовані лабораторії. Філії кафедри розташовані на Київському електровагонно-ремонтному заводі, Філії «Рефрижераторна вагонна компанія» ПАТ «Укрзалізниця».
Кафедра має тісні зв'язки з підприємствами усіх залізниць України, Київським метрополітеном, а також iз промисловими підприємствами транспортного машинобудування.
Фахівці кафедри беруть активну участь у роботах різних вітчизняних та міжнародних наукових конгресах, симпозіумах, конференціях i семінарах,які проводяться як в Україні, так i за її межами (Росія, Польща, Білорусь).
Кафедра «Вагони та вагонне господарство» є випускаючою, вона здійснює підготовку фахівців з проектування, експлуатації, виробництва та ремонту вагонів. Створена у 2003 році (до 01.07.03 — «Рухомий склад залізниць»). Підготовка фахівців у галузі рухомого складу ведеться в університеті з 1974 року за безвідривною формою навчання. 3 1995 року почався Набір студентів зі спеціальності «Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту» на денну форму навчання. Головним завданням колективу кафедри є підготовка висококваліфікованих спеціалістів для потреб залізничного транспорту та народного господарства України.
На кафедрі «Вагони та вагонне господарство» визначилися такі основні напрямки наукових досліджень:
-  дослідження міцності та динамки вагонів;
-  технічне діагностування й дослідження залишкового ресурсу i термінів служби вагонів;
-  конструювання, теоретичне i експериментальне дослідження ходових частин, поглинаючих апаратів i автозчепних пристроїв;
-   розробка та впровадження бортових систем діагностики технічного стану ходових частин вагонів в процесі pyxy поїздів;
- методичні основи проведення діагностування холодильного обладнання рефрижераторних вагонів, що працює на альтернативному холодоагенті;
- визначення теплотехнічних якостей критих вагонів з теплоізоляцією для перевезення швидкопсувних, продовольчих, штучних тарноштучних та пакетованих вантажів.
Заходи кафедри:
На кафедрі працюють гуртки студентського наукового товариства. За результатами участі у Олімпіадах та Всеукраїнських конкурсах кращих студентських та наукових робіт з природничих і технічних наук студенти спеціальності неодноразово нагороджувались Дипломами МОН України та Почесними Грамотами Оргкомітетів.
Викладачі кафедри приймають постійну участь у міжнародних та вітчизняних науково-практичних конферен-ціях, як на території України, так і за кордоном (Росія, Білорусь, Ізраїль, Франція, Англія, Угорщина, Чорногорія та інші).

 

Матеріально технічна база:
Кафедра має 10 спеціалізованих лабораторій, комп’ютерний клас налічує 12 комп’ютерів, а 6 комп’ютерів використовується науково-педагогічними працівниками та навчально-технічним персоналом.

 

          
Працевлаштування студентів:
Випускники кафедри працюють в Головних управліннях вагонного та пасажирського господарств Укрзалізниці; Київському метрополітені; Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту»
ПАТ «Укрзалізниця» службі вагонного господарства та пасажирській службі залізниць України; проектно-конструкторському технологічному бюро вагонного господарства Укрзалізниці; на вагонобудівних та вагоноремонтних підприємствах, вагонних депо, вагонних дільницях (ДВРЗ, КЕВРЗ, депо Дарниця, Київ-Пас, Козятин, Коростень, Коломия, Здолбунів, Ковель, Шевченко, Одеса, Львів, Жмеринка, Чернівці, Хмельницький, Знам'янка, Львівській філії ДНУЗТ, Чернігівському та Київському коледжах транспортної інфраструктури).
Аспіранти, здобувачі та випускники кафедри успішно захищають кандидатські дисертації, не тільки за своєю спеціальністю, а також з історії науки і техніки, економіки та металознавства.